Epla-butikken

Alt som ligger for salg kan du bestille via e-post eller kjøpe gjennom Epla-butikken min.

torsdag 18. november 2010

Fe-gaven min

Jeg har vært med på en fe-runde på tøybleier.no. Vi har gitt gaver og fått gaver hos hverandre, og dette er hva jeg fikk av min hemmelige venn. Fantastisk flott gave, og jeg tror alle gavene er hjemmelaget også.

Storebror hjelper til å åpne gavene

Her fant han gaven som var hans

En flott postmann pat lue

Den tar jeg....

Catch me if you can :)

En fleece hals til lillebror

Passet perfekt. Den kommer vi til å få masse nytte av

Og en super longies av fleece

Rompa

Kjempekul våtpose... slike får man aldri nok av med to bleiebarn

Og deilig te til mamman...som er teoman... drikker te hele dagen, så te får ikke jeg nok av

Alle gavene samlet :)
Tuuuuusen takk for fantastiske gaver min kjære fe

1 kommentar: