Epla-butikken

Alt som ligger for salg kan du bestille via e-post eller kjøpe gjennom Epla-butikken min.

tirsdag 10. august 2010




Jeg har startet med julegavene for i år. Lurt å være tidlig ute har jeg funnet ut, plutselig er advent her og man blir opptatt av baking og vasking og glemmer av julegavene. Denne sydde jeg i går ettermiddag, og skal legges i julegave-skuffen min. Det er et kjempepraktisk klype-forkle. Tror jammen jeg må sy en til meg selv også.

Dette er sydd i diverse stoffer, noe restestoff, noe gardin stoff, noe nytt stoff. Den er sydd etter et mønster jeg fant i en av bøkerne mine, så denne er ikke helt hjemmesnekret. Veldig lett å sy. Tror det blir flere slike etterhvert...Skal kjøpe bittesmå klesklyper og sy fast på klessnoren også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar