Epla-butikken

Alt som ligger for salg kan du bestille via e-post eller kjøpe gjennom Epla-butikken min.

lørdag 2. mars 2013

Mitt nyeste tilskudd til symaskinparken

Denne nyyydelige maskinen er kjøpt pga utseendet, og kun det. Var på jakt etter en maskin til å ha på hytta, en enkel maskin, med lite elektronikk og som ser bra ut... Da jeg kom over denne singer 160 jubileums maskinen kjøpte jeg den øyeblikkelig, trengte ikke gruble på saken... Denne skal være med meg på hytta, og gleeeder meg å sitte på fjellet i absolutt stillhet å sy.... Aaahhh... Ren nytelse...

Ellers kan jeg informere om at denne singeren er helt ok å sy på, men den er diiiger og tung. Tar enormt med plass, så må nok ofre kjøkkenbordet til denne frøkna...men d er verd der...
Jeg kaller henne Inger...

Legger ved et utsiktsbilde fra hytta... Dette er vinterutsikta mi fra stuevinduet når jeg sitter der å syr....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar