Epla-butikken

Alt som ligger for salg kan du bestille via e-post eller kjøpe gjennom Epla-butikken min.

tirsdag 5. februar 2013

Leeeeenge siden sist

Jeg har vært litt fraværende fra både symaskinen og blogging, men nå håper jeg å få tatt det opp igjen.... Siden sist jeg var innom her så har vi flyttet til nytt hus, jeg har fått meg hobbyrom, og jeg har fått et nytt tilskudd i symaskin-parken min. (skal legge ut bilde av min nyeste maskin etterhvert)

Jeg har faktisk ikke sydd noe etter at vi flytta inn i huset for over ett år siden. Tiden har istede gått til oppussing, komme i orden, unger og jobb.... Nå har tilværelsen blitt bittelitt roligere, vi har kjøpt oss hytte, og jeg skal forsøke å ta meg mer tid til sying og kos :)

Nå har jeg startet på et nytt syprosjekt, men kan ikke skrive noe om det, eller legge ut bilder riktig enda, fordi det er en gave.... men det kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar