Epla-butikken

Alt som ligger for salg kan du bestille via e-post eller kjøpe gjennom Epla-butikken min.

torsdag 25. november 2010

Litt stille i bloggen....

...men det skjer mye bak i kulissene. Nå framover mot jul har jeg maaaaaange prosjekter på gang, så bloggen blir litt nedprioritert i førjulstia. Her er julegavelaging i fokus, planlegging mot jul, baking etc.. MEN det går fortsatt an å bestille hos meg. Jeg har en del ferdigsydde fleece bukser og lomme/SIO bleier som er klare for salg, og så klart går det an å sende inn spesialbestillinger på mail til meg, men jeg kommer ikke til å sy opp nye varer for å legge ut i bloggen før julestria er over... Ta gjerne kontakt på mail, eller på Tøybleier.no hvis du vil bestille noe...

Husk også at jeg har en Give-away gående i bloggen min helt fram til nyttårsaften. Premien er et valgfritt produkt fra epla-butikken min... det vil komme flere nye produkter i epla-butikken etterhvert, så vinneren vil få masse fint å velge mellom :)

3 kommentarer:

  1. Jeg håper såååå jeg vinner give awayen ;-) Jeg rett og slett elsker lomme/siobleia. Bruker den så mye som mulig, for den kommer nok til å bli for liten snart. Om jeg ikke vinner, så skal jeg garantert ha en ny større bleie over nyåret!

    Kom gjerne og besøk julekalenderen min.

    SvarSlett
  2. så bra at du liker bleia :)
    har fått inn masse masse fin interlock, så håper å få sydd opp mange kule bleier i romjula...

    skal titte innom kalenderen din også :)

    SvarSlett
  3. Hei du! kommer en tilbakemelding på raw-chocoladen! De to merket "conscious" var bare fantastiske! Jeg elsker mintsjokolade da, og den med chili var også god. Veldig myk sjokolade. "Raw Twilight" var også god, men de andre var litt så-som-så syns jeg. Så jeg vil absolutt anbefale de tre!

    SvarSlett